Cigacice, 6 luty 2018 r.Polacy chcą inwestować w ocieplenie domu Ponad 37 proc. Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy – tak wskazują wyniki badania przeprowadzoneg
Informacja prasowaWarszawa, 3 stycznia 2018 rokuJak stworzyć przestrzeń, w której gotowanie będzie przyjemnością? W jaki sposób sprostać wyzwaniu, które wymaga połączenia rozwiązań praktycznych z naszymi wymaganiami este
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Wygładzanie tynku pacą stalową Sztuka tynkowania– kiedy najlepiej wykonywać tynki wewnętrze i które wybrać?Tynkowanie to nieodłączna część budowy czy gruntownego remontu oraz niezwykle ważny etap, od którego w dużej
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
JAK UKŁADAĆ KRAWĘŻNIKI PO ŁUKUWytyczenie i prawidłowe wytyczenie i wykonanie linii ograniczającej brzegi wijącej się przez ogród ścieżki nie jest trudne. Wymaga jednak precyzji i cierpliwości.Wytyczamy łukSamo wykonaws
Komfort akustyczny na home office Przez wybuch pandemii, nową normalnością stała się praca zdalna z domu. Dla niektórych był to powód do radości, dla innych wręcz przeciwnie. Jednak można zgodzić się w jednej kwestii ー
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie